אוגוסט 10 יום שישי , 2012 8:53 pm
פיסורה
אני כבר 10 ימים אחרי הניתוח.. המצב נהדר, מורחת משפחה ולוקחת פרפין ומרך צואה נוסף.. האם אני יכולה להיכנס לים ולבריכה, פוחדת מחיידקים? תודה, אדווה.
שלום רב
עשרה ימים לאחר ניתוח פיסורה ניתן להכנס לבריכה ולים - אין מה לפחד מחיידקיםד"ר רון גרינברג
רופא בכיר, מומחה לכירורגיה פרוקטולוגית, מעי גס והפרעות ברצפת אגן,
המרכז הרפואי ת"א ע"ש סוראסקי, הקבוצה לכירורגיה מתקדמת.
שאלות נוספות בנושא: פיסורה
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים