פוליפ בכיס מרה בגודל 1.1 סמ

נובמבר 18 יום חמישי , 2021 8:43 am

פוליפ בכיס מרה בגודל 1.1 סמ

שלום, לפני כחודש עשיתי אולטרסאונד בטן תחתונה ועליונה בעקבות כאבים באים והולכים בבטן תחתונה. הכל היה תקין מלבד שני מוקדים בכיס המרה שאחד מהם בגודל כ1 ס"מ. שוחחתי טלפונית עם גסטרו שאמרה לי לא להמתין ולעשות אולטרסאונד נוסף אחרי חודש. עשיתי היום ונאמר לי על ידי הטכנאי שיש שלושה מוקדים והגדול בגודל 1.1 ס"מ. האם יש סיבה לדאגה שבחודש זה גדל או להניח שבקודם זה לא נבדק כמו שצריך, האם יש צורך בהפניה לניתוח דחוף או שאפשר לחכות עם זה? האם יש טעם לשנות תזונה , אולי טיפול בדיקור לכמה חודשים ולקוות לטוב? ממש לא רוצה לעשות ניתוח…. אני בת 45. תודה רבה