גרד בפי הטבעת
אני בן 36 כבר שנתיים אני סובל מגרד ואי נעימות בפי הטבעת .התחיל מזה שלפני שנתים התלוננתי על כאבים ובמקרים מאד נדירים דימום קל בזמן היציאות .אז נאמר לי בקליניקאט סאן שיש לי טחורים פנימיים
בשלב מאד התחלתי וטיפלו בהם בהזרקת חומר. מאז כבר שנתיים אני לא מרגיש שום כאב ודם אך הגרד מחרפן אותי. אני עברתי כל הרופאים האפשריים (עור,פרוקטולוגים נוספים,מומחי מערכות עיכול,עשיתי כל הבדיקות כלול קולונוסקפיות ומזיקים)כל הרופאים בפה אחד טוענים שאין לי כלום. ניסיתי כל המשחות אפילו נגשתי להומיאופט. אני מקפיד על תזונה סופר נכונה.חשוב לציין שגירוד מפסיק מרגע שאני נמצא במנוחה.שוכב או יושב אך מספיק לי ללכת 20-30 דקות או לעמוד זא חוזר מייד.הגירוד לא קשור ליציאות.
אני מאד מקפיד על היגיאנה של האיזור ושוטף אחרי יציאות בצורה עדינה. חשוב לציין שאני רואה שיש לי
מין נפיחות קטנה ממש על שפה של פי הטבעת מין כיס עור או ווריד נפוח שקיים לי מזמן .נאמר לי שזה כלום והוא לא יכול להיות גורם לגירוד.התיסכול מגיע לרמות שקשה לתאר.אני לא יכול לתפדק.
המצב שאני מרגיש בנוח רק אם אני שוכב לא מתקבל על הדעת. מה עליי לעשות ולמי לפנות. אני מוכן ללכת רחוק רק להתפתר מסיוט זה.
שאלות נוספות בנושא: גרד בפי הטבעת
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים