יוני 5 יום שני , 2017 3:30 pm
פיסטולות פריאנליות וקרוהן
היי,
אני בן 27 וגילו לי את מחלת הקרוהן לפני כ-7 שנים. לפני כ-3 החלו להיווצר אבצסים פריאנאלים רבים.
עברתי כ- 5 ניקוזים ושני ניתוחי סיטון על מנת לטפל בפיסטולות והם עדיין נמצאים שם
כרגע ישנו אצבס שמתפתח בשעה שש שגם הוא צריך ניקוז.
כמו כן לצערי גם פיסורה בתמונה.
הכאבים עצומים ההפרשות מרובות מאוד.
מזה כבר 3 וחצי שנים המצב רק מחמיר וללא הטבה בכלל.
אשמח לשמוע האם ישנו פיתרון אחר או דרך פעולה אחרת
תודה רבה.
שאלות נוספות בנושא: פיסטולות פריאנליות וקרוהן
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים