מאי 9 יום חמישי , 2013 2:08 pm
פיסטולה בבדיקת MRI
שלום פרופ'. אני קיבלתי היום תוצאות של MRI אגן שמטרתו היתה לבדוק את מצבה של הפיסולה שלי (שפעילה כבר שנה)
הממצאים:
בשעה 10 הודגמה פיסטולות פריאנליות דרגה 1 אינטרספינקטרית.
אין אבסס באגן.
השאלה שלי היא האם הפיסטולה מסתעפת? מדועה כתבו פיסטולות ולא רק פיסטולה? הם לא אמורים גם לציין מה גובה הפיסטולה?
במילים ארות אני אשמח אם תוכל להסביר לי מה תכלס הממצאים..
תודה רבה מראש
שלום רב.
אני לא יכול לפרש את הממצאים מבלי לדעת במה מדובר ומבלי לבדוק.
לפי הבנתי מדובר על מצב די פשוט - פיסטולה אחורית פשוטה שמערבת רק את השריר הפנימי
אבל כאמור - זה לא אומר כלום - אין לפענח את ממצאי ה- MRI מבלי לראות את המקום ואת הצילומים עצמם.
ד"ר רון גרינברג
רופא בכיר, מומחה לכירורגיה פרוקטולוגית, מעי גס והפרעות ברצפת אגן,
המרכז הרפואי ת"א ע"ש סוראסקי, הקבוצה לכירורגיה מתקדמת.
שאלות נוספות בנושא: פיסטולה בבדיקת MRI
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים