עברתי ניתוח של הסרת פיסטולה לפני ארבע ימים והיום הופיע לראשונה מוגלה

נובמבר 12 יום רביעי , 2014 3:57 pm

עברתי ניתוח של הסרת פיסטולה לפני ארבע ימים והיום הופיע לראשונה מוגלה

שלום רב עברתי ניתוח להסרת פיסטולה.הניתוח היה מהסוג בו פשוט מסרים את הפיסטולה .ולא מדובר בניתוח שעושים עם החוט.עברו ארבעה ימים מאז ורק היום הבחנתי שבחתך שיש לי בפנים מופיע מוגלה.האם זה הגיוני?
כמו כן בעבר לא היו לי כאבים ביציאות ורק אחרי הניתוח התחילו כאבים עזים שמזכרים כאבים של טחורים.בנוסף יש לי מין נפיחות של העור בגודל ענב. רצוי לציין שלא טופלתי באנטיביוטיקה באף שלב לאחר הניתוח האם זה הגיוני?