נובמבר 12 יום רביעי , 2014 3:57 pm
עברתי ניתוח של הסרת פיסטולה לפני ארבע ימים והיום הופיע לראשונה מוגלה
שלום רב עברתי ניתוח להסרת פיסטולה.הניתוח היה מהסוג בו פשוט מסרים את הפיסטולה .ולא מדובר בניתוח שעושים עם החוט.עברו ארבעה ימים מאז ורק היום הבחנתי שבחתך שיש לי בפנים מופיע מוגלה.האם זה הגיוני?
כמו כן בעבר לא היו לי כאבים ביציאות ורק אחרי הניתוח התחילו כאבים עזים שמזכרים כאבים של טחורים.בנוסף יש לי מין נפיחות של העור בגודל ענב. רצוי לציין שלא טופלתי באנטיביוטיקה באף שלב לאחר הניתוח האם זה הגיוני?
שאלות נוספות בנושא: עברתי ניתוח של הסרת פיסטולה לפני ארבע ימים והיום הופיע לראשונה מוגלה
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים
פיסטולה
ניתוח לפרוסקופי
ניתוח פיסורה
ניתוח טחורים
ניתוח הרניה
ניתוח פיסטולה
פיסטולה פריאנלית
ניתוח בקע טבורי
ניתוח לפרוסקופיה
ניתוח לכריתת כיס מרה
ניתוח כריתת כיס מרה
ניתוח לפיסורה
הסרת כיס מרה
ניתוח כריתת כיס המרה
ניתוח בקע
ניתוח כיס מרה
כאבים בצד שמאל של הבטן
ניתוח בקע דו צדדי
טיפול בפיסטולה
ניתוח להוצאת כיס מרה
ניתוח במעי הגס
פיסטולה אנאלית
בקע בצלקת ניתוחית
תחושה של גוש בגרון
ניתוח כריתת טחורים