ניתוח פיסטולוטומיה עם סיטון

אוקטובר 17 יום שני , 2016 10:01 am

ניתוח פיסטולוטומיה עם סיטון

א.האם זה נורמלי שיש לי הפרשות ומוגלה מהחתך לאחר 4 ימים?
ב.מה המשך הטיפול? האם אני צריכה לעבור עוד ניתוח?מה זמן ההחלמה ?
ג.האם יש עוד המלצות לטיפול מעבר לגזה ווזלין ותחבושות?