ניקוז אבצס

יוני 12 יום שני , 2017 10:24 pm

ניקוז אבצס

לפני יומיים (10.6.17) עברתי ניקוז אבצס בעכוז אני לוקח אנטיביוטיקה ועושה מקלחות.
שאני יושב ושוכב על הגב אני מרגיש צריבה קטנה וכאב קל האם זה בסדר?
תודה

שאלות נוספות בנושא: ניקוז אבצס

לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים