לפני יומיים (10.6.17) עברתי ניקוז אבצס בעכוז אני לוקח אנטיביוטיקה ועושה מקלחות. שאני יושב ושוכב על הגב אני מרגיש צריבה קטנה וכאב קל האם זה בסדר? תודה
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים