דצמבר 23 יום ראשון , 2012 11:40 pm
לד׳׳ר רון גרינברג
שלום דוקטור,אני בהריון בשבוע 9 ויש לי פיסטולה כבר 3 שבועות.רופא שלח אותי למיון לעשות ניתוח עם הרדמה כללית!זה היה בשבוע 6 להריוני.רופאים החליתו לא לעשות ניתוח,ועשו לי ניתוח קטן עם הרדמה מקומית,אבל אחרי ארבע ימים זה חזר לי..כל הזמן יש ניקוז אבל מאוד מאוד אטי.קבעתי תור אצלך לשבוע הבא,אז ככה שאני מאוד מקווה שתעזור לי…..מה אני יכולה לעשות בינתיים?
שלום רב
ניפגשנו - והבנתי שניקזו לך את האבסס -אבל לא מצאו את הפיסטולה.
זה חבל - אבל לא נורא נקווה שההריון יעבור בשלום ולאחר ההריון נסגור את הפיסטולה.
ד"ר רון גרינברג
רופא בכיר, מומחה לכירורגיה פרוקטולוגית, מעי גס והפרעות ברצפת אגן,
המרכז הרפואי ת"א ע"ש סוראסקי, הקבוצה לכירורגיה מתקדמת.
שאלות נוספות בנושא: לד׳׳ר רון גרינברג
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים