נובמבר 29 יום חמישי , 2012 9:26 am
כירוג שד
ביקשתי במוקד כירוג שד והופנתי אליך. אני לא רואה בתחומי מומחיות שלך את הנושא הזה – האם אתה מבצע בדיקות כאלו? תודה רבה
שלום רב
אני בהחלט מבצע בדיקות שד ומעקב שיגרתי אחרי נשים בנוגע לגילוי מוקדם של סרטן השד.
פרופ' יהודה סקורניק
שאלות נוספות בנושא: כירוג שד
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים