מרץ 20 יום שישי , 2015 2:18 am
כאבי בטן
שלום, אני בת 20. אני סובלת מכאבי בטן שונים, עצירות וגזים כבר שנתיים וחצי. עשיתי בדיקות דם, שתן, אולטרה סאונד, רגישות ללקטוז – לא נמצא בהם משהו בעייתי, אך אני אכן רגישה ללקטוז אבל גם כשאני לא אוכלת חלב בכלל המצב לא משתפר. לרופא כבר אין כ"כ מה להציע לי. ניסיתי גם טיפול אלטרנטיבי אך ללא הועיל. מיותר לציין שניסיתי את כל תרופות הסבתא האפשריות והעצות הידועות. הייתי רוצה לדעת אם יש עוד משהו שאני יכולה לעשות, כי אני לא משלימה עם זה שאני ישאר עם זה וזהו… מה עוד ניתן לעשות בנושר? תודה רבה, אפרת
זה נשמע כמו תסמונת המעי העצבני.. כדאי להיוועץ ברופא גסטרו העוסק בתחום. יש תרופות מסוימות שעשויות להקל על הסמפטומים. עם זאת התסמינים לעיתים משתפרים עם הזמן.
פרופ' שמואל אביטל
מנהל מחלקה כירורגית ב' – המרכז הרפואי מאיר
שאלות נוספות בנושא: כאבי בטן
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים
כאבים בפי הטבעת
כאבים בצד שמאל
בקע בדופן הבטן
כאבי בטן
כאבים בזמן יציאה
כאבים עזים בפי הטבעת
בקע בבטן
כאבים בטבור
כאבים בצד שמאל של הבטן
כאבי בטן בצד שמאל
כאבים מתחת לצלעות
כאבים בצד ימין מתחת לצלעות
כאבים בזמן יציאות
כאבים
כאבים חזקים בפי הטבעת
כאבים בבליעה
בטן נפוחה וקשה
כאבים בצד שמאל בבטן
כאבים בבטן העליונה
כאבים אחרי לפרוסקופיה כיס מרה
שבר בבטן
כאבים באזור הסרעפת
כאבים בבטן בצד שמאל
כאבים בצד ימין למעלה
כאבים בצד שמאל מתחת לצלעות