כאבי בטן

מרץ 20 יום שישי , 2015 2:18 am

כאבי בטן

שלום, אני בת 20. אני סובלת מכאבי בטן שונים, עצירות וגזים כבר שנתיים וחצי. עשיתי בדיקות דם, שתן, אולטרה סאונד, רגישות ללקטוז – לא נמצא בהם משהו בעייתי, אך אני אכן רגישה ללקטוז אבל גם כשאני לא אוכלת חלב בכלל המצב לא משתפר. לרופא כבר אין כ"כ מה להציע לי. ניסיתי גם טיפול אלטרנטיבי אך ללא הועיל. מיותר לציין שניסיתי את כל תרופות הסבתא האפשריות והעצות הידועות. הייתי רוצה לדעת אם יש עוד משהו שאני יכולה לעשות, כי אני לא משלימה עם זה שאני ישאר עם זה וזהו… מה עוד ניתן לעשות בנושר? תודה רבה, אפרת

פרופ' שמואל אביטל

זה נשמע כמו תסמונת המעי העצבני.. כדאי להיוועץ ברופא גסטרו העוסק בתחום. יש תרופות מסוימות שעשויות להקל על הסמפטומים. עם זאת התסמינים לעיתים משתפרים עם הזמן.


פרופ' שמואל אביטל
מנהל מחלקה כירורגית ב' – המרכז הרפואי מאיר