כאבי בטן
בת 32.
בריאה בדרך כלל.
אין היסטוריה של סרטן במשפחה.
כחודש סובלת מאי נוחות ולפעמים כאבים בבטן תחתונה צד ימין ולפעמים גם גבוה יותר מגובה הטבור… (ולפעמים גם באיזור הטבור עצמו)
בדיקות דם מקיפות – תקין.
בדיקות שתן מקיפון – תקין.
אולטראסאונד בטן – תקין.
אולטראסאונד וגינאלי – תקין.
מציינת – לפני כשנתיים עברתי לפרוסקופיה – תסביב שחלה צד שמאל.
לאחרונה נמצאת במתח נפשי עצום (והתקפי חרדות קשים).
כמו כן, סובלת לאחרונה גם מכאבי גב בצד ימין.
אין כלל שינוי ביציאות
ואין צריבה במתן שתן.
אני מודאגת מאוד מאחר ולא היו כל ממצאים בבדיקות שערכתי.
האם חששותי ממחלה קשה וחמורה מוצדקים?
על אילו בדיקות נוספות (אם בכלל מומלץ?)
עברת בירור מקיף ללא ממצא. אני לא סבור שיש בסיס לחששות.
לעיתים כאבי בטן עשויים להיות קשורים למתח וחרדה. בכל אופן במידה וימשיכו הכאבים תפני להתייעצות לרופא גסטרוטנטרולוג
פרופ' שמואל אביטל
מנהל מחלקה כירורגית ב' – המרכז הרפואי מאיר
שאלות נוספות בנושא: כאבי בטן
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים