כאבי בטן

נובמבר 10 יום ראשון , 2013 9:41 am

כאבי בטן

אני בן 21 ולפני כשבוע התחלתי להרגיש כאבי בטן בשלושה מוקדים שונים בבטן הימנית למעלה באיזור הטבור ובבטן השמאלית למטה הכאבים אינם חזקים אבל מציקים אתמול בלילה הכאב התרכז בבטן הימנית למעלה ומצאתי באשכים בצד ימין כמו צינור שיוצא מהבטן לכיוון השק ולא נראה לי שזה היה שם לפני, היום בבוקר כשהתאמצתי בשירותים הרגשתי כאב קל באשכים יש לציין שבאמצע השבוע היה יום אחד שבו השתנתי הרבה יותר פעמים מהרגיל והדופק שלי היה גבוה בערך 100
אשמח לתשובה תודה רבה!

פרופ' שמואל אביטל

קשה לדעת מה האבחנה לפי התיאור. הסימנים לא מכוונים למשהוא ספציפי.

ממליץ להיבדק אצל כירורג ואורולוג.


פרופ' שמואל אביטל
מנהל מחלקה כירורגית ב' – המרכז הרפואי מאיר