כאבי בטן

מאי 9 יום חמישי , 2013 3:06 pm

כאבי בטן

בת 38 בריאה דממתי מס' שנים התגלה גדול ברקטום ע"י פרוקטולוג אולם בקולונסקופיה התברר שזה כ30 ס"מ מהרקטום בסיגמה ועל גבעול 5סמ ונכרת התשובה אדנומה ובסוף לא הייתי צריכה גם לא ניתוח ולא סייטי כרגע 3 חודשים אחרי כאבי בטן חזקים כל יום כל היום בצד שמאל למטה עצירויות קשות קראתי שזה מעי רגיז שאלתי האם יכול להיות שיש לי סרטן במעי עצמו והגדולים הם אדנומות? האם לדעתך יש צורך בסיטי??

פרופ' שמואל אביטל

אם עברת קולונוסקופיה לפני 3 חודשים שהיתה תקינה פרט לממצא שהוצא לא סביר שכרגע יש משהוא חדש.

ממליץ להיוועץ עם הגסטרואנטרולוג שוב


פרופ' שמואל אביטל
מנהל מחלקה כירורגית ב' – המרכז הרפואי מאיר