מאי 9 יום חמישי , 2013 3:06 pm
כאבי בטן
בת 38 בריאה דממתי מס' שנים התגלה גדול ברקטום ע"י פרוקטולוג אולם בקולונסקופיה התברר שזה כ30 ס"מ מהרקטום בסיגמה ועל גבעול 5סמ ונכרת התשובה אדנומה ובסוף לא הייתי צריכה גם לא ניתוח ולא סייטי כרגע 3 חודשים אחרי כאבי בטן חזקים כל יום כל היום בצד שמאל למטה עצירויות קשות קראתי שזה מעי רגיז שאלתי האם יכול להיות שיש לי סרטן במעי עצמו והגדולים הם אדנומות? האם לדעתך יש צורך בסיטי??
אם עברת קולונוסקופיה לפני 3 חודשים שהיתה תקינה פרט לממצא שהוצא לא סביר שכרגע יש משהוא חדש.
ממליץ להיוועץ עם הגסטרואנטרולוג שוב
פרופ' שמואל אביטל
מנהל מחלקה כירורגית ב' – המרכז הרפואי מאיר
שאלות נוספות בנושא: כאבי בטן
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים
כאבים בפי הטבעת
כאבים בצד שמאל
בקע בדופן הבטן
כאבי בטן
כאבים בזמן יציאה
כאבים עזים בפי הטבעת
בקע בבטן
כאבים בטבור
כאבים בצד שמאל של הבטן
כאבי בטן בצד שמאל
כאבים מתחת לצלעות
כאבים בצד ימין מתחת לצלעות
כאבים בזמן יציאות
כאבים
כאבים חזקים בפי הטבעת
כאבים בבליעה
בטן נפוחה וקשה
כאבים בצד שמאל בבטן
כאבים בבטן העליונה
כאבים אחרי לפרוסקופיה כיס מרה
שבר בבטן
כאבים באזור הסרעפת
כאבים בבטן בצד שמאל
כאבים בצד ימין למעלה
כאבים בצד שמאל מתחת לצלעות