כאבים חזקים בבטן תחתונה מצד שמאל
בשנה שעברה , חודש יולי אוגוסט , עשיתי בדיקת קולונוסקפיה , נתגלה אצלי פוליפ שנכרת במהלך הבדיקה , הפוליפ נבדק וסווג כשפיר.
מזה חודש וחצי התחיל אצלי נפיחות בבטן , במהלך היום הבטן שלי מתנפחת בהיקפים משמעותיים , ובבוקר זה נעלם. הלכתי לרופא משפחה עשה לי רנטגן ואמר שיש גזים , נתן לי תרופה לא עזר , העניין המשיך עד לפני כשבועים , הרופא הפנה אותי להדסה עין כרם , עשו לי בדיקות דם , אלטרה סאונד , רנטגן , חוץ מזה שהאנזימים של הכבד גבוהים והכבד שומני לא מצאו כלום . קבעו לי בדיקת קולונוסקפיה לסוף ינואר 2013 , ואני רוצה לדעת מה הסיכויים שזה בכלל סרטן…
יש לציין שיש לי יציאות אבל לא כרגיל , מרגיש קושי ולפעמים כאבים כמו סכינים בבטן לפני כניסתי לשירותים ולרוב לא מצליח . בעיקר היציאות שלי בבוקר כשאני קם משינה. השתן רוב הזמן צהוב גם כשאני שותה הרבה הרבה מים . הכאב בעיקר מצד שמאל בבטן תחתונה , כשאני לוחץ אני מרגיש כמו זה שנתפס שריר כאילו משהו קשה , כואב וכשאני לוחץ כואב גם ממול מצד ימין . לפעמים הכאב מורגש חזק באיזור הכבד והקיבה , כאב די חזק עד כדי שאני לא יכול ללחוץ קלילות על אותו איזור. רופא חבר אמר לי שאין סיכוי לסרטן כי עשיתי קולונוסקפיה לפני כשנה , אבל לא נחה נפשי.
יש לציין גם כי אני מתאמן משקולות , לאחרונה לקחתי סטרוידים וכדורים שונים , מתוכם , דינאבול , כדורים מסוג אנימל סטאק , וזריקות של חומר שנקרא : פרימובלן וחלבונים…
אשמח לקבל את דעתך בנ״ל
תודה
הסיכוי לממצא משמעותי בקולונוסקופיה הוא קלוש. עם זאת כדאי כמובן לבצע את הבדיקה. רצוי להיבדק אצל גסטרואנטרולוג.פרופ' שמואל אביטל
מנהל מחלקה כירורגית ב' – המרכז הרפואי מאיר
שאלות נוספות בנושא: כאבים חזקים בבטן תחתונה מצד שמאל
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים