טחורים
שלום רב,
אני אוטוטו ערב לידה ו(שבוע 40+) ולצערי הרב החל מהחודש השמיני סובלת מטחורים חיצוניים עם כריש דם. בעזרת טיפול שמרני (אמבטיות +תמיסת מלח) הצלחתי להפחית את הטחורים וכעת הם רכים יותר אך עדיין מייסרים למדי ובמצב סטטי ולא עוברים. אני ממשיכה עם האמבטיות ורכשתי משחת עפולים של קדם – האם ידוע כיצד להשתמש בה והאם אפקטיבית?בפעמים הראשונות שמרחתי הרגשתי קשה מאוד את הכאב. מעבר לזה יש דקירות כואבות, תחושה כמו קצת של נמלים בפי הטבעת …. האם יש עוד משהו שאוכל לעשות כעת או לאחר הלידה? הבנתי שזה עלול להחמיר. לפרוטוקןל — מקפידה על תזונה, יציאותי רכות ואין לי כאבים ביציאה, אלא רק לאחריה
שלום רב
אין לי ניסיון ואיני מכיר את המשחה שתארת - איני יודע אם היא אפקטיבית.
לא נראה לי שיש משהו מעבר למה שאת עושה שאפשר לעשות לאחר הלידה - ניתן לשים רפידות של מגנזיום ובמידת הצורך ויש קרישי דם ניתן להוסיף משחה שעוזר בספיגה שלה או לנקז את הטחורים.
ד"ר רון גרינברג
רופא בכיר, מומחה לכירורגיה פרוקטולוגית, מעי גס והפרעות ברצפת אגן,
המרכז הרפואי ת"א ע"ש סוראסקי, הקבוצה לכירורגיה מתקדמת.
שאלות נוספות בנושא: טחורים
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים