האם כירורגיה היא הפתרון?

דצמבר 17 יום רביעי , 2014 3:13 pm

האם כירורגיה היא הפתרון?

שלום דר גרינברג
אני בת שלושים, סטודנטית לרפואה. התחלתי להשתמש בנרות גליצירין בעקבות עצירות זמנית לםני כשלוש שנים, ומאז איני מסוגלת ללכת לשירותים ללא נר. לרוב מדובר ב6-7 נרות, בדרך כלל שעה בשרותים, פעמים שלוש ביום. כל פעם ישנה כמות גדולה של צואה במרקם נוזלי יחסית. ניסיתי לא להשתמש ולא הגעתי לשירותים שלושה ימים. בברור מנומטריה נמצא שקיבולת הרקטן נמוכה בחצי, ושהשריר חלש. בנוסף, נשלל רקטוצלה לא עברתי בדיקת דפקוגרפיה אךאיני מאמינה שזו הבעיה. התחלתי טיפול בביופידבק לאחרונה, ואני מקווה שיעור, אבל אני לא אופטימית. שתי שאלות לי אליך:
1. האם יש טעם להשתמש בנורמלקס? הצואה שלי כיום מאד רכה- נוזלית.
2. האם יש מקום ליעוץ כירורגי?

אשמח למענה , אני די מיואשת

תודה

שאלות נוספות בנושא: האם כירורגיה היא הפתרון?

לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים