דיברטיקוליטיס

נובמבר 13 יום חמישי , 2014 7:31 pm

דיברטיקוליטיס

גבר בן 37 בריא בדכ ללא ניתוחים קודמים
ביולי אובחן דיברטיקוליטיס בסיגמה לאחר סיטי בזמן אישפוז. כמו כן בוצעה לפרסקופיה בה ניקו את המוגלה מחלל הבטן וטיפול אנטיביוטי.
כעבור חודשים קולונו-כניסה עד 25 סמ בלבד עקב מעי מודלק. והתחלה שוב של טיפול אנטיביוטי.
כיום כחודש וחצי שוב עם התקף. מה אתם ממליצים

פרופ' שמואל אביטל

ממליצים על ניתוח...

אפשר בגישה לפרוסקופית. מסירים את מקטע המעי החולה (הסיגמא) ומחברים את קצוות המעי שנשארו.


פרופ' שמואל אביטל
מנהל מחלקה כירורגית ב' – המרכז הרפואי מאיר

שאלות נוספות בנושא: דיברטיקוליטיס

לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים