גרד וזליגת צואה
שלום רב,
אני סובל מזה כחודשיים מגרד קל וזליגת צואה מימית ומטרידה מאד (כמה טיפות לפחות) בעיקר בכמה השעות לאחר היציאה.
בפעם האחרונה גירדתי מעט ובניגוב עם נייר טואלט הבחנתי בבירור בדם, לדעתי הדם לא נבע מהגירוד שכן הגירוד היה מאד קל.
אני בן 30, נשוי, שותה המון קפה (כ 5 כוסות ביום) ואוכל מסודר ובריא.
מה אפשר לעשות? הצילו!
כמובן מעדיף לא להגיע לרופא עקב בישנות.
שלום רב
לא נראה לי שניתן לטפל בבעיה הזו מבלי להגיע לרופא.
אלא אם כן מדובר במצב דלקתי - או זיהומי שיעבור מעצמו.
אבל זליגת צואה מראה על חולשה של הסוגרים וכדאי היה לעבור בירור למה זה קורה.
בינתיים - אם אתה לא רוצה להגיע לבדיקה תעבוד על חיזוק הסוגרים - תכווץ ותרפה את שרירי הסוגרים על מנת לשפר מעט את חוזק הסגירה.
אבל שוב - כדאי להגיע לרופא לבדיקה - כי אם המצב יחמיר - בוודאי יהיה חבל.
ד"ר רון גרינברג
רופא בכיר, מומחה לכירורגיה פרוקטולוגית, מעי גס והפרעות ברצפת אגן,
המרכז הרפואי ת"א ע"ש סוראסקי, הקבוצה לכירורגיה מתקדמת.
שאלות נוספות בנושא: גרד וזליגת צואה
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים