נובמבר 16 יום שישי , 2012 7:05 pm
ניטור ושטי בזמן הצקררות
שלום רב
ביום שני עלי לבצע בדיקה של ניטור וושתי.
מזה 3 ימים אני מקוררת ולא ברור אם יעבור עד יום הבדיקה.
האם ניתן לבצע הבדיקה גם אם אני מרוררת (הצטננות ושיעול)?
לתשובתך אודה.
רויטל
כעיקרון לא צריכה להיות בעיה עם הבדיקה אם לא תחול החמרה משמעותית במצבך.פרופ' שמואל אביטל
מנהל מחלקה כירורגית ב' – המרכז הרפואי מאיר
שאלות נוספות בנושא: ניטור ושטי בזמן הצקררות
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים