ל רון גרינברג

ינואר 1 יום שלישי , 2013 10:28 am

ל רון גרינברג

שלום דוקטור,כמו שאמרתי אתה רופא הכי טוב שהכרתי בחיי…בינתיים אני בסדר הכאבים כבר כאמת ואין,לוקחת אנטיביוטיקה ומבריא לאט לאט…ב7 לינואר קבעו לי תור לביקור אצלך באיכילוב,אז ככה שתראה אותי בקרוב:)תודה רבה לך !!!!!!!!!!

ד"ר רון גרינברג

שלום רב

תודה על המחמאה - ניתראה בקרוב


ד"ר רון גרינברג
רופא בכיר, מומחה לכירורגיה פרוקטולוגית, מעי גס והפרעות ברצפת אגן,
המרכז הרפואי ת"א ע"ש סוראסקי, הקבוצה לכירורגיה מתקדמת.