ינואר 1 יום שלישי , 2013 10:28 am
ל רון גרינברג
שלום דוקטור,כמו שאמרתי אתה רופא הכי טוב שהכרתי בחיי…בינתיים אני בסדר הכאבים כבר כאמת ואין,לוקחת אנטיביוטיקה ומבריא לאט לאט…ב7 לינואר קבעו לי תור לביקור אצלך באיכילוב,אז ככה שתראה אותי בקרוב:)תודה רבה לך !!!!!!!!!!
שלום רב
תודה על המחמאה - ניתראה בקרוב
ד"ר רון גרינברג
רופא בכיר, מומחה לכירורגיה פרוקטולוגית, מעי גס והפרעות ברצפת אגן,
המרכז הרפואי ת"א ע"ש סוראסקי, הקבוצה לכירורגיה מתקדמת.
שאלות נוספות בנושא: ל רון גרינברג
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים
פיסטולה
פוליפים
לפרוסקופיה
ניתוח לפרוסקופי
גידול במעי הגס
ניתוח פיסטולה
לקסעדין
כאבים בצד שמאל
פיסטולה פריאנלית
צילום בריום
טיפול בפיסורה
ניתוח לפרוסקופיה
קונסיל
דיברטיקוליטיס
ניתוח לכריתת כיס מרה
פוליפ שפיר
קושי בבליעה
פוליפים במעי הגס
כריתת פוליפ
פוליפים במעי
פיקולקס
פוליפואידי
דלקת בוושט
אבילק
בקע פמורלי