כאבי בטן עליונה

מאי 31 יום שבת , 2014 1:52 am

כאבי בטן עליונה

היי, בת 27, בריאה בדרך כלל. לפני כשנה וחצי עברתי ניתוח להוצאת התוספתן בשיטה הלפרוסקופית. בחודשים האחרונים אני סובלת מאי נוחות וכאב עמום ומפושט בבטן ימנית, מדי פעם זה באזור הטבור, מידי פעם בטן עליונה וגם בבטן התחתונה באזור הניתוח ומידי פעם כאבי גב. בדיקות דם כלליות תקינות כולל תפקודי כבד, אולטראסאונד בטן לפני כחצי שנה תקין. בדיקת רופא נשים תקין. שאלתי היא ממה יכולים לנבוע כאבים אלה? ייתכן שכאבים אלה נובעים מדרכי המרה למרות שכל הבדיקות תקינות?