מאי 31 יום שבת , 2014 1:52 am
כאבי בטן עליונה
היי, בת 27, בריאה בדרך כלל. לפני כשנה וחצי עברתי ניתוח להוצאת התוספתן בשיטה הלפרוסקופית. בחודשים האחרונים אני סובלת מאי נוחות וכאב עמום ומפושט בבטן ימנית, מדי פעם זה באזור הטבור, מידי פעם בטן עליונה וגם בבטן התחתונה באזור הניתוח ומידי פעם כאבי גב. בדיקות דם כלליות תקינות כולל תפקודי כבד, אולטראסאונד בטן לפני כחצי שנה תקין. בדיקת רופא נשים תקין. שאלתי היא ממה יכולים לנבוע כאבים אלה? ייתכן שכאבים אלה נובעים מדרכי המרה למרות שכל הבדיקות תקינות?
שאלות נוספות בנושא: כאבי בטן עליונה
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים
כאבים בפי הטבעת
כאבים בצד שמאל
בקע בדופן הבטן
כאבי בטן
כאבים בזמן יציאה
כאבים עזים בפי הטבעת
בקע בבטן
כאבים בטבור
כאבים בצד שמאל של הבטן
כאבי בטן בצד שמאל
כאבים מתחת לצלעות
כאבים בצד ימין מתחת לצלעות
כאבים בזמן יציאות
כאבים
כאבים חזקים בפי הטבעת
כאבים בבליעה
בטן נפוחה וקשה
כאבים בצד שמאל בבטן
כאבים בבטן העליונה
כאבים אחרי לפרוסקופיה כיס מרה
שבר בבטן
כאבים באזור הסרעפת
כאבים בבטן בצד שמאל
כאבים בצד ימין למעלה
כאבים בצד שמאל מתחת לצלעות