יולי 8 יום שני , 2013 5:33 pm
כאבים קשים לאחר ביצוע יציאה
עבתי ניתוח לכריתת טחורים פנימיים בשיטת PPH הניתוח עבר בשלום יש יציאות והכל מתפקד אולם מאז בכל מאמץ בטני-יציאה, גאזים , התעטשות וכו, יש הופעה של כאב לוחץ בפי הטבעת בלתי נסבל הנמשך שעות ואינו מאפשר כל תנוחה על פני שעות (לא ישיבה, עמדה, שכיבה והליכה). יש שיפור רק בלקיחת כדור ארגעה.
שלום רב
לא כתבת לי מתי היה הניתוח וכמה זמן עבר, והאם התופעה קבועה או משתפרת.
בנוסף - האם היית בבדיקה לאחר הניתוח - וקו הסיכות פתוח - ואין הצרות מקומית.
התופעה של סימפטומים כאלו לאחר PPH מוכרת - ולעיתים נובעת ממשהו מכני באיזור קו הסיכות ולעיתים נובעת מכיווץ של שרירי רצפת האגן.
לכן - צריך לבדוק אם מקומית הכל תקין, ואם כן -אז לשלוח לבדיקת מנומטריה של הרקטום - לעיתים פיזיותרפיה לרצפת האגן יכולה אף היא לעזור.
ד"ר רון גרינברג
רופא בכיר, מומחה לכירורגיה פרוקטולוגית, מעי גס והפרעות ברצפת אגן,
המרכז הרפואי ת"א ע"ש סוראסקי, הקבוצה לכירורגיה מתקדמת.
שאלות נוספות בנושא: כאבים קשים לאחר ביצוע יציאה
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים
כאבים בפי הטבעת
כאבים בצד שמאל
כאבים בזמן יציאה
כאבים עזים בפי הטבעת
כאבים בטבור
כאבים בצד שמאל של הבטן
כאבים מתחת לצלעות
כאבים בצד ימין מתחת לצלעות
דימום בזמן יציאה
כאבים בזמן יציאות
כאבים
כאבים חזקים בפי הטבעת
כאבים בבליעה
כאבים בצד שמאל בבטן
נפיחות לאחר ניתוח בקע בצלקת הניתוחית
ביצוע בדיקת קולונוסקופיה וירטואלית לאחר תיקון בקע מפשעתי וטבורי
כאבים בבטן העליונה
כאבים אחרי לפרוסקופיה כיס מרה
כאב בזמן יציאה
כאבים באזור הסרעפת
כאבים בבטן בצד שמאל
כאבים בצד ימין למעלה
כאבים בצד שמאל מתחת לצלעות
כאבים בסרעפת
כאבים בושט