אפריל 13 יום ראשון , 2014 6:01 pm
גידול בישבן
אני בחור בן 23 ולפני כ-3 שבועות יצא לי מעין "גולה נפוחה"(חתיכת בשר) (לא יודע איך לתאר את זה אחרת) באיזור פתח הישבן (זה לא חוסם את הפתח, אלא צמוד לדופן הימנית). חשוב לי לציין כי ביום יום אני לא מרגיש את "הגולה" והיא לא כואבת וזה גם לא מפריע לי בזמן היציאות, וזה מורגש רק בזמן הניגוב (סליחה על התיאורים) של היציאות והסיבון במקלחת (וגם אז זה לא כואב)
האם תופעה זו מוכרת? האם זה יעלם כמו שזה בא? אשמח לקבל תשובה.
שאלות נוספות בנושא: גידול בישבן
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים