שימוש בפרוקטו גליבנול לאחר ניתוח HEMORRHOIDECTOMY

ספטמבר 20 יום שישי , 2013 1:03 pm

שימוש בפרוקטו גליבנול לאחר ניתוח HEMORRHOIDECTOMY

שלום רב. לפני כשלושה ימים עברתי ניתוח כריתת תחורים. לאחר הניתוח קבלתי טיפול במשכחי כעבים (אופטלגין, PERCOCET5,PEGLAX). כבר שלוש ימים אין לי יציאות, מרגיש לחץ חזרק באזיר פי הטבעת. בליטות גדולות וכעבות. אין דימום. השעלה האם ניתן להשתמשב משחת פרוקטו-גליבנול להקלה בכעבים? האם ניתן לעשות חוקן כדי לשחרר את הלחץ? תודה מראש על התשובה. חג שמח

ד"ר רון גרינברג

שלום רב

לדעתי אם מטרת הטיפול הוא נגד כאבים - עדיף לקחת תרופות נגד כאבים דרך הפה, ולהשתמש מקומית במשחת עזרקאין - משחה מאלחשת מקומית.

פרוקטוגליבנול - זמן קצר לאחר הניתוח - לדעתי עדיין מוקדם מידי למרוח.


ד"ר רון גרינברג
רופא בכיר, מומחה לכירורגיה פרוקטולוגית, מעי גס והפרעות ברצפת אגן,
המרכז הרפואי ת"א ע"ש סוראסקי, הקבוצה לכירורגיה מתקדמת.