ספטמבר 20 יום שישי , 2013 1:03 pm
שימוש בפרוקטו גליבנול לאחר ניתוח HEMORRHOIDECTOMY
שלום רב. לפני כשלושה ימים עברתי ניתוח כריתת תחורים. לאחר הניתוח קבלתי טיפול במשכחי כעבים (אופטלגין, PERCOCET5,PEGLAX). כבר שלוש ימים אין לי יציאות, מרגיש לחץ חזרק באזיר פי הטבעת. בליטות גדולות וכעבות. אין דימום. השעלה האם ניתן להשתמשב משחת פרוקטו-גליבנול להקלה בכעבים? האם ניתן לעשות חוקן כדי לשחרר את הלחץ? תודה מראש על התשובה. חג שמח
שלום רב
לדעתי אם מטרת הטיפול הוא נגד כאבים - עדיף לקחת תרופות נגד כאבים דרך הפה, ולהשתמש מקומית במשחת עזרקאין - משחה מאלחשת מקומית.
פרוקטוגליבנול - זמן קצר לאחר הניתוח - לדעתי עדיין מוקדם מידי למרוח.
ד"ר רון גרינברג
רופא בכיר, מומחה לכירורגיה פרוקטולוגית, מעי גס והפרעות ברצפת אגן,
המרכז הרפואי ת"א ע"ש סוראסקי, הקבוצה לכירורגיה מתקדמת.
שאלות נוספות בנושא: שימוש בפרוקטו גליבנול לאחר ניתוח HEMORRHOIDECTOMY
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים
ניתוח לפרוסקופי
ניתוח פיסורה
ניתוח טחורים
ניתוח הרניה
ניתוח פיסטולה
ניתוח בקע טבורי
ניתוח לפרוסקופיה
ניתוח לכריתת כיס מרה
ניתוח כריתת כיס מרה
ניתוח לפיסורה
ניתוח כריתת כיס המרה
ניתוח בקע
ניתוח כיס מרה
ניתוח בקע דו צדדי
ניתוח להוצאת כיס מרה
ניתוח במעי הגס
בקע בצלקת ניתוחית
ניתוח כריתת טחורים
ניתוח הוצאת כיס מרה
ניתוח כילה
ניתוח להסרת כיס מרה
ניתוח להסרת גידול במעי הגס
נפיחות לאחר ניתוח בקע בצלקת הניתוחית
ביצוע בדיקת קולונוסקופיה וירטואלית לאחר תיקון בקע מפשעתי וטבורי
ניתוח