ינואר 10 יום חמישי , 2013 10:59 am
פי הטבעת
יש לי בלוטה בפי הטבעת וזה כואב לפני כמה ימים זה היה יותר כואב עכשיו פחות אבל כשאני נוגע ולוחץ קצת זה כואב זה יחסית קטן יש ממה לחשוש לסרטני?
שלום רב
יותר סביר כי מדובר בטחור עם קריש דם בתוכו. הקריש דם נספג לאיטו לכן זה פחות כואב ולוחץ.
כמובן בשביל אבחון מדויק יש להבדק ולדעת פרטים נוספים רבים.
ד"ר רון גרינברג
רופא בכיר, מומחה לכירורגיה פרוקטולוגית, מעי גס והפרעות ברצפת אגן,
המרכז הרפואי ת"א ע"ש סוראסקי, הקבוצה לכירורגיה מתקדמת.
שאלות נוספות בנושא: פי הטבעת
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים
פיסטולה
פוליפים
גסטרוסקופיה
לפרוסקופיה
גרד בפי הטבעת
גרד בפי
ניתוח לפרוסקופי
ניתוח פיסורה
סעיפים
מגרד בפי הטבעת
ניפדיפין
שמן פראפין
כאבים בפי הטבעת
שמן פרפין
גירוד בפי הטבעת
ניתוח פיסטולה
גירוד בפי
פיסטולה פריאנלית
פיסורה כרונית
טיפול בפיסורה
ניתוח לפרוסקופיה
בקע אפיגסטרי
פוליפ שפיר
פוליפים במעי הגס
סדק בפי הטבעת