פי הטבעת

ינואר 10 יום חמישי , 2013 10:59 am

פי הטבעת

יש לי בלוטה בפי הטבעת וזה כואב לפני כמה ימים זה היה יותר כואב עכשיו פחות אבל כשאני נוגע ולוחץ קצת זה כואב זה יחסית קטן יש ממה לחשוש לסרטני?

ד"ר רון גרינברג

שלום רב

יותר סביר כי מדובר בטחור עם קריש דם בתוכו. הקריש דם נספג לאיטו לכן זה פחות כואב ולוחץ.

כמובן בשביל אבחון מדויק יש להבדק ולדעת פרטים נוספים רבים.


ד"ר רון גרינברג
רופא בכיר, מומחה לכירורגיה פרוקטולוגית, מעי גס והפרעות ברצפת אגן,
המרכז הרפואי ת"א ע"ש סוראסקי, הקבוצה לכירורגיה מתקדמת.