מאי 18 יום רביעי , 2016 8:19 pm
עצירות
שלום! אני בת 20, בזמן האחרון ירדתי מעט במשקל, הקפדתי על תזונה נכונה לא דרסטית ממש.
אני סובלת מעצירות לא נעימה כבר כמה שבועות שיש לי התרוקנות של בערך פעם בשבוע ובמאמצים מרובים ובילויים רבים מאוד וכואבים בשירותים. לעיתים כשאני מתרוקנת לאחר שבוע אני מתרוקנת באותו יום בכמויות עצומות כמה פעמים. זה נורא מפריע לי.
אשמח לדעת מה עושים? האם זאת בעיה? האם זאת מחלה? מה הטיפול? שימוש בנרות גליצרין יועיל/ יזיק? משהו אחר אולי? (לא שינוי בתפריט אני במילא אוכלת סיבים וירקות. ולא שזיפים גם את זה ניסיתי לעיתים בהצלחה לעיתים ללא הצלחה… ) משהו טבעי יש?
שאלות נוספות בנושא: עצירות
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים