אוקטובר 9 יום שישי , 2015 6:59 am
טחור חיצוני
שלום
יצא לי טחור חיצוני גדול מאוד. בפעמים הקודמות זכור לי שזה עבר תוך מספר ימים או לפחות נרגע, אבל הפעם על אף שימוש בפרוקטו-גליבנול ועזרקאין 4 פעמים ביום כבר שלושה ימים, הטחור לא עושה סימנים של לעבור. הוא עדיין גדול נפוח וכואב ממש כמו ביום הראשון. בנוסף יש לי עצירות המלווה בכאבים בבטן התחתונה. לקחתי שמן פרפין וממתינה להשפעתו. יכול להיות מצב שבו הטחור לא יעבור וישאר כך נפוח ומכאיב? האם ניתן לטפל במצב כזה בדופלר?
תודה
ל
שאלות נוספות בנושא: טחור חיצוני
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים