מאי 9 יום שני , 2016 9:17 pm
טחורים
היה לי בליטה באיזור פי הטבעת ללא כאבים עברתי 3 קשירות לאחר מיכן סבלתי נורא והיציאות שלי לא כמו שהיו ואני מרגיש לחצים בפי הטבעת ושאני מגיע לשירותים אין כלום וכול היום מרגיש לחץ ואחר קח יש יציא לא חלקה בכלל ולמרות הכול הנפיחות עדיין לא נעלמה אבל אין כאבים ואני עדיין חושש וחושב שהכאב יחזור מה אתה יכול להמליץ ואם כדי לעשות לייזר למרות שלא כואב או להיות עם זה וזהו ?
שאלות נוספות בנושא: טחורים
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים