דימום בצואה

נובמבר 18 יום ראשון , 2012 10:08 am

דימום בצואה

אני בת 44 מצב בריאותי תקין ,סובלת מעצירויות שנים רבות,מאז הלידה האחרונה (לפני 15 שנה) סובלת מטחורים.
לפני כחודש ימים הייתה לי יציאה דמית באסלה,בניגוב פחות,
לפני יומיים שוב ,יציאה דמית (צבע דם נקי) בניגוב פחות.
מה יכול להיות הגורם,האם סרטן המעי ?

פרופ' שמואל אביטל
זה בהחלט לא נשמע כמו סרטן מעי. סביר להניח שמדובר בטחורים מדממים. רצוי להיבדק על ידי כירורג פרוקטולוג ולקבל טיםול בהתאם.
פרופ' שמואל אביטל
מנהל מחלקה כירורגית ב' – המרכז הרפואי מאיר

שאלות נוספות בנושא: דימום בצואה

לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים