גרד בפי הטבעת
אני סובלת מגירוד כ-20 שנה. היום אני בת 37. הפרזיטים כל הזמן חוזרים. אני יכולה לראות אותם באסלה, אבל בבדיקת צואה – שלילי. היום אני לא יודעת, אם הם ישנם, אבל סביר להניח שכן. כשמגרד נורא, אני משפריצה בפנים זרם חזק של מיים ואז עם המיים יוצא ריר שקוף או לבנבן בצורת ענן.לפעמים הוא מקבל צבע של צואה. אז אני מרגישה הקלה וממשיכה לתפקד. אני לא יודעת אל איזה רופא לפנות והאם בכלל הרפואה יכולה לתת מענה למקרה כזה? אין לי פיסורה להגדרת פרוקטולוג, הוא שלח אותי לגסטרו. בדיקת המעי הייתה תקינה (לאחר צום),ובזה נגמר הטיפול בי.
שלום רב
אם הפרזיטים כל הזמן חוזרים שלילים - קרוב לוודאי שאין פרזיטים. אין דבר כזה שרואים את הפרזיטים באסלה - אלו יצורים מיקרוסקופים או מאוד קטנים שקשה להבחין בהם.
תתיעצי עם רופא המשפחה - יש עוד הרבה דברים שאפשר לבדוק והרבה כיוונים שאפשר להתקדם. למשל יש לך התרוקנות לא שלמה שקרוב לוודאי מפריעה לך ובזה ניתן לטפל - ואולי להרגיע חלק מהסימפטומים
ד"ר רון גרינברג
רופא בכיר, מומחה לכירורגיה פרוקטולוגית, מעי גס והפרעות ברצפת אגן,
המרכז הרפואי ת"א ע"ש סוראסקי, הקבוצה לכירורגיה מתקדמת.
שאלות נוספות בנושא: גרד בפי הטבעת
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים