61 שאלות גולשים בנושא » בקעים
שלום,
בדיקת US של דופן הבטן הראתה 2 בקעים בקוו האמצע. בקע אחד בעומק של 4.4 מ"מ מכיל שומן והבקע השני על צוואר בעומק של 3.8 מ"מ מכיל שומן.לאחרונה אני חשה אי נוחות ואף כאב מעיק באיזור הבקע.
כירורג המליץ לי על ניתוח laparoscopic repairבמהלכו ישים לי רשת בגודל של כ- 10 ס"מ לתיקון 2 הבקעים .
בחוות דעת של רופא אחר הומלץ לי על ניתוח בגישה הפתוחה בנימוק שהבקעים קטנים מאוד והוסיף שבניתוח לפרסקופי , אין מנוס מלהניח את הרשת במגע ישיר עם המעיים. עובדה זו היא חסרון בולט, שיכול בעתיד לגרום לסבוכים קשים.
אני מבולבלת ולא יודעת מה לעשות.
הרופא שמציע ניתוח בלפרסקופיה הסביר כי הרשת עטופה בציפוי שמונעת התערבות עם המעיים וזו השיטה החדשנית והמתקדמת ביותר עם אחוזי החזרה הכי נמוכים.
אכן יש סכנה בניתוח לפרסקופי עם הסתבכות במעיים??? ברצוני לציין שאני אחרי 2 ניתוחים קיסריים ואני שוקלת היריון נוסף.כדאי לעבור את הניתוח לפני היריון נוסף כפי שהומלץ לי?
אני שוקלת 43 ק"ג, יש חשיבות לכך?
תודה רבה.
שלום רב,
שתי האופציות טובות.
אני ממליץ על גישה לפרוסקופית. זו גישה נוחה ובטוחה.
אנו מתמחים בניתוחי בקע לפרוסקופים ונשמח לעמוד לרשותך באם תבחרי בכך.
בברכה, דר אביטל
שאלות נוספות בנושא: בקעים
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים
25 נושאים אקראיים שנשאלו בהם שאלות באתר
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים