בקעים

61 שאלות גולשים בנושא » בקעים


נובמבר 28 יום ראשון , 2010 7:59 pm

אימא בת 52,לפני 11חודשים היתה אמורה לעבור ניתוח בקע טבורי, כאש הרופאים פתחו לה את הבטן מצאו גוש דלקתי, הבהילו אותנו במחלה מפחידה (סרטן)! לאחר דימת ביוסיפיה גילו שזה רק דלקת, הכאבים המשיכו בכל חלקי גופה עם חולשה ניכרת שמידרדרת מיום ליום,לאחר חודשים נותחה בשל אבנים בכיס מרה,אבנים שלא ראינו אותם אחרי ניתוח,ולא בנו איך הופיעו פתאום!!!לאחר לאחר 9 חודשים,(שזה אתמול) נותחה שוב ניתוח בקע ונמצא אצלה שלושה בקעים,מעל ומתחת ולצד הטבור,ומצאו לפי דברי הרופא המנתח,דלקת אשר הסירו אותה בניתוח ואז שמו לה רשת!עכשיו היא מתקפלת מסקנה מכאבים ואינני מצליחה לעשות לה כלום! יש לה כאבים עזים בצד הבטן,וכאבים בכל גופה, עם תחושות עקיצה ונמנום יחד באיזור הניתוח ,
נא לעזור לי להבין משהו,אני מתחננת….

admin
שלום חולוד
כאבים בימים ואפילו שבועות אחרי ניתוח. הם דבר נורמלי. כדאי בכל מקרה להיבדק ע"י הרופא המנתח.

בברכה, , דר אביטל
דצמבר 26 יום ראשון , 2010 10:38 am

שלום,
אני בן 31 בריא בד"כ ,פעיל גופני .
לאחר כאבים בצד שמאל של הבטן התחתונה וכאבים באשכים פניתי למיון והתגלה אצלי שני בקעים בצד ימין ושמאל של הבטן התחתונה (ללא אולטרסונד)ע"י הכירוג .
שאלתי היא
1.האם יש דרל להימנע מניתוח.
2. העם ניתן להמישך לקיים יחסי מין עד הניתוח.
3.לאיזה ניתוח את ממליץ כאשר הבקע דו צדדי פרוסקופי?

לתשובתך אודה.

admin
שלום דניאל,
1. הדרך היחידה לתיקון בקעים היא ניתוח
2. ניתן להמשיך בקיום יחסי מין
3. ממליץ באופן חד משמעי על תיקון לפרוסקופי
4. אנו מתמחים בניתוחים לפרוסקופים של בקעים ונשמח לעמוד לרשותך בעניין זה

בברכה, דר אביטל
דצמבר 29 יום רביעי , 2010 11:37 pm

שלום,
יש לי שני בקעים (טבורי ואפיגסטרי) שגרמו לי לכאבים בהריון האחרון. ילדתי לפני חצי שנה ולפעמים אני חשה בכאבים ואי נוחות. האם כדאי לנתח לפני הריון נוסף או להמתין ולנתח לאחר הריון אחרון? איזה סיכוי גבוה יותר – סיבוך של בקע כלוא בהריון או בקע חוזר לאחר ניתוח בהריון?
אני אשמח לדעת מהי המלצתך מאחר ואני מתלבטת בעניין כבר הרבה זמן.
בנוסף רציתי לדעת מה ההבדל בין בקע אפיגסטרי לבקע ונטראלי?

תודה רבה,
אפרת

admin
שלום אפרת,
אני בדיעה כי כדאי לנתח לפני הריון נוסף.
בהריון הלחץ בתוך הבטן עולה ויש חשש יתר לכליאה של הבקע - מה שלעיתים מחייב ניתוח דחוף - לכן אם הבקעים ידועים מראש וכבר גרמו להפרעה בהריון - אין טעם להסתכן.
כיום מנתחים את הבקעים בגישה לפרוסקופית ללא חתך גדול, ומחדירים רשת אשר מתקנת את הבקעים - מדובר בניתוח קל ופשוט יחסית עם החלמה מהירה ולאחר שבועיים שלושה מהניתוח אפשר כבר להכנס להריון.
בקע ונטראלי - זה שם כללי לבקע בדופן הבטן - שאין לו מיקום מסוים. בקע אפיגסטרי הוא בקע ונטראלי (כי הוא מדופן הבטן) אשר ממוקם מעל לטבור. אלו משחקי שמות שאין להם חשיבות יתרה.
לכן לסיכום - אני כפי שכתבתי לך בדיעה שיש לנתח ולתקן את הבקעים בגישה לפרוסקופית בטרם ההריון הבא.

נשמח לעמוד לרשותכם במרפאתינו, דר גרינברג.
דצמבר 30 יום חמישי , 2010 6:32 pm

שלום,
יש לי שני בקעים (טבורי ואפיגסטרי) שגרמו לי לכאבים בהריון האחרון. ילדתי לפני חצי שנה ולפעמים אני חשה בכאבים ואי נוחות. האם כדאי לנתח לפני הריון נוסף או להמתין ולנתח לאחר הריון אחרון? איזה סיכוי גבוה יותר – סיבוך של בקע כלוא בהריון או בקע חוזר לאחר ניתוח בהריון?
אני אשמח לדעת מהי המלצתך מאחר ואני מתלבטת בעניין כבר הרבה זמן.
בנוסף רציתי לדעת מה ההבדל בין בקע אפיגסטרי לבקע ונטראלי?

תודה רבה.

admin
שלום אפרת,
ממליץ לתקן לפני ההריון. ניתן לתקן בצורה לפרוסקופית עם רשת ואז סיכויי החזרה של הבקע גם אחרי הריון הם אפסיים. בקע אפיגסטרי הוא בקע בקוו האמצע מעל הטבור. בקע וונטרלי הוא שם כללי לבקעים שונים בקידמת הבטן.

נשמח לעמוד לרשותך במרפאתינו, דר אביטל
ינואר 27 יום חמישי , 2011 7:28 am

שלום רב,
לפני יומיים אובחן אצלי: יש שני בקעים מפשעתיים מימין ושמאל מינימלים, בשלב זה הרופא עדיין לא ממליץ על ניתוח ושלח אותי לצילום US, מיבחנתי מדובר על כאב מטריד ומפריע לי לבצע פעילות בחדר כושר (אני רץ כ 40-50 קמ בשבוע). חשובלי לציין שהכאב שאני חש בבטן התחתונה ולפעמים באשך הוא כאב מטריד ולא כזה שמפריע בעבודה. השאלה שלי היאהאם בכל זאת לנתח כי מכיוון שהכאב כן מציק לי במהלך היום. אני בחור צעיר בן 36 ללא עבר רפואי כלשהו.
אני באמת מתלבט מה לעשות אודה לתשובה בנושא תודה

admin
שלום אמיר אריאל,
אני חושב כי בהחלט כדאי לנתח
מדובר על בקעים שהם סימפטומטיים ומפריעים לך במהלך החיים
אין שום סיבה לחכות עוד שהם יגדלו ואז הרופא יסכים לנתח
ניתן לנתח ספורטאים כמוך בגישה לפרוסקופית שהיא קלה יותר והחזרה לפעילות מהירה מאוד
לכן לדעתי כאשר מדובר בבחור צעיר, ספורטאי ובקעים שפוגעים באיכות החיים - כדאי לנתח ולגמור עם הבעיה

נשמח לעמוד לרשותכם במרפאתינו, דר גרינברג.
פברואר 18 יום שישי , 2011 7:09 pm

שלום וברכה
יש לי בקע,
האם ניתן לתקן תוך כדי ניתוח שרוול? כנראה שני בקעים 1. מהטבור לווגינה
ושני מעל הווגינה שניהם מניתוחים קודמים כנראה (בקע וקיסר)
בנוסף אני שמנה.
תודה.

admin
שלום ,
עקרונית ניתן
נשמח לעמוד לרשותך במרפאתינו, דר אביטל
פברואר 27 יום ראשון , 2011 10:40 am

לאשתי-בת83 שני בקעים סרעפתיים טורדניים – הרופאים לא ממליצים ניתוח ,בגלל הגיל שלה
שאלתי ; האם יש לכם ניתוח לא פולשני–ללא פתיחת בטן
או טיפול אחר בבקע
בתודה
צבי

admin
שלום צבי גולדברג,
ניתן לתקן בקעים אילו בצורה לפרוסקופית. עם זאת צריך לזכור שגם לפרוסקופיה זה ניתוח בהרדמה כלליתאם כי פחות פולשני מניתוח רגיל.
תוכלו לבוא לבדיקה והייעצות באסותא אם תרצו.
03-6411931
בברכה
דר אביטל
מרץ 3 יום חמישי , 2011 10:52 pm

לפני חודש עברתי ניתוח פתוח בקע דו צדדי וגם בטבור. (ניתוח קטן)

בשבוע האחרון אני מרגישה כאבים במיוחד בצד ימין. באולטרסאונד נמצא שיש הסננה בשומן באיזור הניתוחים,לא הןדגמו ממצאים פתלוגים ,אין עדות לבקעים אין עדות לקולציה נוזלית.

מה זה אומר?
תודה מראש.

admin
שלום רחלה,
על פניו נשמע כמו משהוא לא משמעותי שיחלוף. ממליץ בכל מקרה להיבדק ע"י הכירורג המנתח.

בברכה, דר אביטל
מרץ 7 יום שני , 2011 8:54 am

שלום רב
אבי בן82 התגלה אצלו
סרטן ראות בנוזל הריאה
עקב שיעולים עמוקים
יצאו משני הצדדים בקעים
מה ניתן לעשות במצבו שכן הוא
חלש מאוד יורד במשקל מקבל טיפול
כימי(אליטמה)
ניתוח מכול סוג שהוא הבנו שלא עושים
איך ניתן להקל את הכאבים?
תודה

admin
שלום שורץ יחיאלה,
אין באמת אפשות ניתוחית במצב כזה. ניתן להשתמש בחגורת בקעים שיכולה להקל על הכאבים. ניתן לבקש מרשם מרופא המשפחה על מנת לחסוך בעליות.

בברכה, דר אביטל
.
אפריל 26 יום שלישי , 2011 8:52 pm

שלום, שמי יניב בן 33, לפני כשנה כירוג איבחן אצלי שלוש בקעים, 2 מפשעתיים ואחד תבורי, הוא המליץ כמובן על ניתוח. יש לציין שאני לא חש כאבים בכלל, יש לי נפיחות את תוך האשכים בצד ימין בלבד, ואני באופן אישי לא מעוניין בניתוח. שאלתי היא האם יש אפשרות שזה יחמיר עם הזמן (יגדל יותר ואולי יכאב ? ) והאם כדאי בכל זאת לבדוק אפשרות לניתוח.

תודה מראש
יניב

admin
שלום יניב,
הניתוח הוא לא תמיד הכרחי כאשר אין כאבים. עם זאת הבקעים לא יחלפו לבד ויתכן שאף יגדלו. צריך לשקול את הבעד והנגד נתוח. היום ניתן לבצע את הניתח בצורה לפרוסקופית כך שההחלמה מהירה יותר.
נשמח לעמוד לרשותך במרפאתינו לצורך בדיקה , דר אביטל
ניתן לצור קשר בטלפון: 03-6411931.
מאי 8 יום ראשון , 2011 11:44 am

שלום,
בן 35 משקל 93 ק"ג גובה 1.72
לאחר חודשיים בהם הרגשתי לחץ בשיפולי הבטן עם כאבים קלים, בלילה הרגשתי שאני צריך לשרותים. לאחר בדיקות לא היתה זו דלקת דרכי השתן ולא בעיה בערמונית. יש לי נפיחות ותחושה של שומן ב"משולש" מהאשכים עד למתחת לבטן – מה שקרוי שיפולי הבטן. לבסוף אושפזתי בבי"ח בשל זיהום בבטן התחתונה וחום של 40.5 שלא ירד. ב-ct באשפוז לא מצאו עדות לאבנים או לבעיה אחרת למעט מעט נוזלים חופשיים בבטן תחתונה. לאחר האשפוז גילו באולטרסאונד בקעים מפשעתיים בשני הצצדים 3 ס"מ. והמליצו לי על ניתוח.
האם הנפיחות הקלה ותחושת הגוש השומני (כמו כרס המקיפה את איבר המין) כשורה לבקעים אלו? נפיחות וכרס זו קיימת כבר למעלה מ-5 שנים ולא הפריע או הכאיב לי, האם העובדה שרזיתי ממשקל 103 ק"ג ל-93 ק"ג הם שגרמו לתחושת הלחץ והכאב הקל דווקא עכשיו?
האם ממולץ וניתן לשלב בניתוח הלפרוסקופי אורולוג שיבדוק מדוע יש לי תחושת לחץ מתחת לאיבר המין ובשיפולי הבטן הגורמים לי תחושת מתן שתן?
חשבתי להתאמן במכון כושר ובמשקולות על מנת לרדת למשקל 80 ק"ג לאחר ההחלמה מתי אוכל לעשות זאת אם בכלל לאחר הניתוח?

admin
שלום שגיא.
ראשית על מנת לענות על כל שאלותיך צריך לבדוק אותך. ללא קשר אם הבקעים לא מפריעים לך אין בהכרח צורך לרוץ ולנתח. אתה יכול לחזור לכל פעילות שהיא בתנאי שאינה גורמת לכאבים באזור.
נשמח לעמוד לרשותך במרפאתינו, דר אביטל
.
יולי 11 יום שני , 2011 8:41 am

אובחנתי כמי שסובל מבקע תבורי ובמפשעה (שמאל)
הרופא המליץ על ניתוח קונבנציונאלי מכיוון שבלפרוסוקופיה יש יותר סיכוי לבקעים חוזרים (לטענתו).
מאידך אני חושש מסיבוכים והחלמה איטית יותר.
האם יש באמת יתרונות לניתוח קונבנציונלי?

admin
שלום רותם,
אנחנו מבצעים בשיגרה את רוב הניתוחים בגישה לפרוסקופית.
אין סיכוי גבוה יותר לחזרה!!
ההחלמה היא מעט מהירה יותר.
היתרון לניתוח הקונבנציונאלי הוא שניתן לעשות אותו בהרדמה של מחצית גוף (אם כי כאשר מדובר גם בבקע טבורי זה בעייתי).
נשמח עמוד לשרותך בעניין זה
דר אביטל
ניתן לצור קשר בטלפון: 03-6411931.
נובמבר 19 יום שבת , 2011 8:25 pm

שלום עברתי בעבר ניתוחים להסרת בקע בשני צידי הבטן התחתונה אחד בגיל 4 ואחד בגיל 16 כיום אני בת18 ויש לי שוב כאבים בשני הצדדים במקומות בהם עברתי את הניתוח האם יש סיכוי שזה חזר ויש לי שוב בקעים ואם לא ממה עלולים לנבוע הכאבים בתודה מראש ליליאנה

admin
שלום ליליאנה,
יש סיכוי אבל לא סביר. ממליץ להיבדק ע"י כירורג.

נשמח לעמוד לרשותך במרפאתינו, דר אביטל
דצמבר 15 יום חמישי , 2011 10:29 am

שלום,
אני בת 32 לאחר 2 לידות בקיסרי.
לפני כחודש הבחנתי בבליטה מעל הטבור. מיזה מספר חודשים אני חשה אי נוחות באיזור הבטן וכאב עמום. בדיקת אולטרה סאונד של דופן הבטן הראתה 2 בקעים בקוו האמצע. בקע אחד בעומק של 4.4 מ"מ מכיל שומן והבקע השני על צוואר בעומק של 3.8 מ"מ מכיל שומן.
כירוג המליץ לי על ניתוח laparoscopic repair והמליץ לא לדחות אותו מעבר לחצי שנה.
אני חוששת מביצוע הניתוח ומתלבטאת אם בכלל כדאי לנתח או להשאיר את המצב כך.הרופא הוסיף שבמקרה של היריון נוסף ישנה הסתכנות מיותרת.
אשמח לשמוע דעתכם בעיניין. תודה.

admin
שלום כרמית,
מצטרף להמלצתו של הרופא. אנו מתמחים בניתוחים לפרוסקופים ונשמח לעמוד לרשותך.
בברכהג
ד״ר אביטל
נשמח לעמוד לרשותך במרפאתינו 
דצמבר 16 יום שישי , 2011 9:21 pm

שלום

אובחנו אצלי 3 בקעים מפשעות וטבורי . ניתוח מתבקש , לפני כשנה עברתי ניתוח ערמונית עם פתיחת הבטן התחתונה . הוסבר לי כי ניתוח בשיטה הלפרוסקופית מעלה את הסיכון לפגיעה בשלפוחית השתן לאור הדבקויות בדופן הבטן . נוכח הרצון לניתוח פשוט מכאן שאלתי : מהי הסטטיסטיקה לפגיעה בשלפוחית ומה מידת הסיכון ואופן ההחלמה מפגיעה כזאת ?

תודה ושבת שלום

admin
שלום חיליק,
אנו מתמחים בניתוחי בקעים בגישה פתוחה ולפרוסקופית. במקרה שלך ממליץ בחום על גישה פתוחה. אין סטטיסטיקה מתועדת ולכן קשה לדבר על אחוזי סיכון. אבל מנסיוני האישי יש הדבקויות קשות ופגיעה בשלפוחית היא אפשרית בהחלט..

נשמח לעמוד לרשותך במרפאתינו, דר אביטל
דצמבר 26 יום שני , 2011 11:08 am

שלום דר' אביטל,

מיזה מספר חודשים אני חשה אי נוחות באיזור הבטן וכאב קל בפעולות מסוימות. לאחרונה ירדתי במשקל משמעותית ואז הבחנתי בבליטה מעל הטבור. בדיקת US של דופן הבטן הראתה 2 בקעים בקוו האמצע. בקע אחד בעומק של 4.4 מ"מ מכיל שומן והבקע השני על צוואר בעומק של 3.8 מ"מ מכיל שומן.בקע אחד טבורי והאחר אפיגסטרי.
כירורג המליץ לי על ניתוח laparoscopic repair במהלכו ישים לי רשת בגודל של כ- 10 ס"מ לתיקון 2 הבקעים .
בחוות דעת של רופא אחר הומלץ לי על ניתוח בגישה הפתוחה בנימוק שהבקעים קטנים מאוד. כמו כן הרופא ציין שאין צורך ברשת מאחר וריקמת השרירים חזקה ואף הוסיף שניתוח לפרסקופי במקרה שלי מיותר ואינו יעיל ומחטיא את המטרה.
אני מבולבלת ולא יודעת מה לעשות. ברצוני לציין שאני אחרי 2 ניתוחים קיסריים ואשקול בעתיד היריון נוסף.איזה ניתוח מתאים למקרה שלי?
תודה.

admin
שלום כרמית,
שתי האופציות הן טובות..
במידה ושני הבקעים רחוקים זה מזה אני סבור שעדיף תקון לפרוסקופי. במידה והם צמודים יתכן ועדיף ניתוח פתוח.
אם תרצי חו"ד שלישית את מוזמנת..
אנו מתמחים בניתוחים לפרוסקופים ופתוחים של בקעים בדופן הבטן.
בברכה, ד"ר אביטל
ינואר 20 יום שישי , 2012 6:33 pm

שלום,

נותחתי לפני כ 3 שבועות בשיטה הלפרוסקופית לאחר אבחון של בקע דו צדדי. בניתוח עצמו התגלו 4 בקעים והונחו רשתות בשני הצדדים. למרות שהקפדתי על מנוחה בשבועיים הראשונים, אני עדיין סובל היום מכאבים (דקירות) באיזור המפשעה בשני הצדדים. יצוין, שבצד שמאל הכאב מקרין גם לאשך השמאלי. הכאבים מתגברים במצב עמידה או הליכה ובמצב מנוחה בדרך כלל יורדים/חולפים. מעבר לכך, אני עדיין מרגיש רגישות גדולה במגע באיזור שבו הונחה הרשת בצד שמאל.
יש לי מס׳ שאלות בנושא:
1. האם זה נורמלי שהכאבים ממשיכים 3 שבועות לאחר הניתוח?
2. הרופא המליץ על חזרה לפעילות אירובית כשבועיים לאחר הניתוח וכך עשיתי. עם זאת, יצוין שאני ממשיך להרגיש את הכאבים גם בזמן הפעילות. האם עלי להמשיך לעשות פעילות?
3. האם הרגישות במגע באיזור שבו הונחה הרשת נורמלי והאם יתכן שהתפתחה דלקת במקום?
4. למרות שהכאבים שחשתי לפני הניתוח היו רק במפשעה בצד ימין. כיום, לאחר הניתוח אני מרגיש כאמור כאבים בשני הצדדים. כיצד ניתן להסביר אם כך את הכאב בצד שמאל? האם יתכן שהניתוח החמיר את הבקע באיזור?
5. האם היית ממליץ לאור זאת לבצע אולטרהסאונד? כדורים נגד דלקת?
תודה

admin
שלום יאיר,
כאבים ודקירות באזורי המפשעה והקרנה לאשכים הם שכיחים לעיתים גם שבועות לאחר ניתוח. כעיקרון ניתן לחזור לפעילות באופן הדרגתי ולפי הרגשתך. בשלב זה אנני חושב שיש צורך באולטראסאונד. במידה ויש החמרה בכאבים ממליץ להיבדק על ידי הכירורג המנתח.

נשמח לעמוד לרשותך במרפאתינו, דר אביטל
ינואר 29 יום ראשון , 2012 11:36 am

שלום,
עברתי 2 ניתוחים קיסריים. את האחרון עברתי לפני שנתיים ושלושה חודשים.לפני מספר חודשים הבחנתי בבליטה מעל הטבור. בדיקת US של דופן הבטן הראתה 2 בקעים בקוו האמצע. בקע אחד בעומק של 4.4 מ"מ מכיל שומן והבקע השני על צוואר בעומק של 3.8 מ"מ מכיל שומן.בקע אחד טבורי והאחר אפיגסטרי.כירורג המליץ לי על ניתוח laparoscopic repair במהלכו ישים לי רשת בגודל של כ- 10 ס"מ לתיקון 2 הבקעים.ארצה היריון נוסף בעתיד.
האם בדיקת US אמינה לגבי הקביעה של הבקעים? באחד מהמקורות קראתי שקיימת תופעה של התרחקות שרירי הבטן אחרי ניתוח קיסרי מה שעלול לגרום לבליטה אך לרוב אין צורך בניתוח.
אני חוששת מההליך הניתוחי. האם ניתן להמשיך כך ללא ניתוח כלל?מצב של היריון נוסף יסכן אותי?
אשמח לשמוע דעתך בעניין. תודה.

admin
שלום כרמית,
מתנצל על העיכוב בתשובה..
בקעים מאובחנים בביקה פיסיקלית ובאולטראסאונד.
צריך לבדוק אותך על מנת להחליט סופית.
כיכלל תיקון לפרוסקופי עם רשת הוא טיפול וב ולא ישפיע על הריון נוסף.
אנו מתמחים בתיקונים אילו ונשמח לעמוד לרשותך.


דר אביטל,
הקבוצה לכירורגיה מתקדמת
בבית חולים אסותא 03-641931
מרץ 9 יום שישי , 2012 3:04 pm

שלום רב,

לפני שנה וחצי עברתי 3 ניתוחי בטן במהלך שנה. ניתוח ראשון שהיה מאד קשה , הוציאו לי גידול שפיר מזנב הלבלב שהסתבך מאד מערכות קרסו והייתי הרבה זמן בטיפול נמרץ. לאחר אישפוזים חוזרים עקב זיהום קשה בגוף והחדרת נקזים חדשים ניתחו אותי שוב ואז הוצא גידול שומני עטוף במורסה ובעצם רק אחרי התחילה החלמה שלי. לאחר כמה חודשים עברתי ניתוח של בקע ענק ושם שמו לי רשת מאד גדולה לתיקון. יש לי בליטה בצד הבטן שלא עוברת נאמר לי שזו רק נפיחות אבל הרגשתי שזה לא תקין ועכשיו אני בטוחה שיש לי שוב עוד בקע באמצע הבטן. אני די מיואשת ואני לא מצליחה לשקם את עצמי גופנית אני סובלת מכאבים ומאי נוחות קשה ואני רוצה למצוא רופא/ה שמתמחה בבקעים בחלל הבטן וגם במקרים יותר מסובכים.
אם תוכלו לתת לי שם או שמות מומחים למי אוכל לפנות זה יעזור לי לעשות את הצד הבא ולגשת להיבדק ולייעוץ.

admin
שלום רב,
אנו, קבוצת כירורגים באסותא עוסקים בין השאר בניתוחי בקעים בדופן הבטן.
נשמח לעמוד לשרותך לבדיקה והחלטה על כיוון טיפולי.

בברכה, דר אביטל
מרץ 12 יום שני , 2012 9:08 pm

שלום רב,

במהלך שנה עברתינ3 ניתוחי בטן לא קלים. ניתוח ראשון הסרת גידול שפיר בזנב הלבלב, שהסתבך ואחרי כמה חודשים ניתוח חוזרלהציא גוש שומני גדול עם מורסה ואחרי כמה חודשים ניתוח לתיקון בקע ענק ושמו לי רשת מאד גדולה. עברו כבר 8 חודשים ויש לי עיוות בצד הבטן וגם כרוך בכאב ואי נוחות המקום מעוות ומאד נפוח ועכשיו אני מרגישה ורואה שוב שיצא לי עוד בקע במרכז הבטן.
אני די מיואשת ופשוט לא יודעת מה לעשות ולמי לפנות. הייתי מאד רוצה לראות כירוג שמתמחה בעיקר בתיקון בקעים גדולים ומסובכים שאוכל לשים את כל הסיפור הזה כבר מאחורי ולהרגיש ולתפקד באופן נורמלי
אשמח לקבל כל מידע ובעיקר עזרה ממומחה לבקעים מסובכים. תודה יעל

admin
שלום יעל,
אנו מתמחים גם בניתוחי בקעים.
נשמח לבדוק אותך במרפאתינו באסותא.
בברכה, ד"ר אביטל


שאלות נוספות בנושא: בקעים

לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים


25 נושאים אקראיים שנשאלו בהם שאלות באתר

לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים