יולי 11 יום חמישי , 2013 7:38 pm
פענוח הדוח פתולוגי בבקשה
שלום שוב,
שלום בבקשה עוד שאלה קטנה-ועזה בפיענוח
נ.פוליפ בקוטר 1 סמ על גדם גיבעול[ניצבע בשחור]ופוליפ ללא גבעול בקוטר 0.5. 1-3 סהכ,רק להבין,מהרופאת מישפחה הבנתי שאפשר להירגע וזה שפיר אך מה זה אומר?
אבחנהP13-06400/1
simoid colon-
pedunculated tubular adenoma with low grade dysplasia.
stalk free and lined by normal colonic mucosa.
in addition tubular adenoma with low grade dysplasia present.
d5-41172
תודה מראש בכל מיקרה על התשובות הקודמות והסבלנות עבודת קודש אתם עושים ת ו ד ה
זה אומר שהפוליפים שפירים ואין מקום לדאגה ברגע שהוסרו.
עם זאת עלייך להישאר במעקב על מנת לוודא שלא יגדלו פוליפים חדשים.
פרופ' שמואל אביטל
מנהל מחלקה כירורגית ב' – המרכז הרפואי מאיר
שאלות נוספות בנושא: פענוח הדוח פתולוגי בבקשה
לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים